W.E.L.C.O.M.E

slmt bertandang..... Aku dah hampar PURPLE carpet da nih... :D

Sunday, September 16, 2012

Jujur aku rindu sesangat belog ni...
tapi,kekangan masa n ketandusan idea (maybe) wat aku jrg menconteng, mencorak, mencoret, mencarik and so on........amboiiiiiiiii..... bahasa aku ni betul ke idok??? hahahahaha... lantak lah....

ekceli aku tengah "nonton" siaran lansung sambutan Hari Malaysia ke 49 @ TV1... cam best jerr... rugi ahh x pat join dorang gi Bintulu....(kekangan masa lagi)...hmmmm nak wat camne, bkn rezeki la tue.... (@_______-)

but kat tempat kitew pon ader wat sambutan gak tau... tak caye yer??????
Jap..japp....
i'll show kat korang fakta okeh..... hehehehehe

ZaSSSSHHhh... LAYAN.....

 
 









HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............
Ni lah yang aku mention tadi....  warna-warni kan????.... dorang ni STUDENT sekolah menengah tau....awal2 pagi berarak dari Sekolah n lalu kat depan umah spjg Residential.....siap lambai2 gi.....Seronok lak aku tengok....hahaa

HHHmmmmm,,
ngantuk la pulak mata nie,,, (potong tol laa..)..
hehehehe....
okkkkkk...
Last but not the least....
SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA utk semua...


TATA!!!!!!


No comments:

Post a Comment